niedziela, 22 maja 2016

Julek




Moje Wnusiątko

Kiedy słonko jest na trawce, 
wtedy wszystko najciekawsze 
i tak dzielnie stawiam kroki, 
trochę kiwam się na boki, 
ale dziarsko idę sam, 
kiedy obok mamę mam!

No, a babcia z dumną minką 
cieszy się ogromnie chwilką 
uwiecznioną dla pamięci, 
aż się łezka w oku kręci.
Aż się serce cieszy skrycie,
że już Julek drepcze życiem.


2016.05.22



:)





Na majowej łące

Przysiadłem na chwilkę wśród zielonej myśli.
Po takim spacerze cudnie mi się przyśni
jak biegam i łapię motylki do serca,
bo z miłością babci wskoczyłem do wiersza.

I tak idę zwrotką jedną, potem drugą,
a oczy patrzących pewnie mnie polubią
za uśmiech, odwagę i że lubię kwiatki
jestem marzycielem świat zagarniam w łapki.

2016.05.22




:)


Idą, idą stópki


Niosą krótkie nóżki przez ścieżki, przez dróżki, 
a ja dzielnie kroczę bo skończyłem roczek
w marcową wiosenkę i nucąc piosenkę
moją ulubioną, z półki pełnej dźwięków.

A teraz chcę poznać jaki niesie obraz
ta ziemia zielona, w kwiatki ozdobiona.
I szukam, i patrzę, a wszystko ciekawsze
od chmurek na głową, chodzę odlotowo.

2016.05.22



:)




Uśmiech dla Mamy


Mamusiu kochana zobacz jak urosłem,
podeptałem szybko swoją pierwszą wiosnę,
a kiedy już biegać zacznę szybkim pędem,
to mnie nie dogonisz, taki dzielny będę.

Spójrz jak się uśmiecham, bo jestem wesoły,
kiedy jesteś blisko nie groźne mi pszczoły.
Ty jedna, jedyna mnie zawsze zrozumiesz,
a kiedy dorosnę, to dam radę unieść

każdą chwilkę życia napisaną piórem
babcinej przestrzeni i wtedy zrozumiem,
że jak Skarb Najdroższy rosłem pod skrzydłami,
i powiem dziękuję, że jestem kochany.

2016.05.22






:)



Odpoczynku chwilka

Czasem się zamyślę siedząc na ławeczce,
chodzenie jak wiecie bywa bardzo ciężkie.
Główkę gdzieś odwrócę, zmarszczę małe czółko,
no bo ile można ciągle dreptać w kółko.

Soczku się napiję, na te smutki cichsze
i dzielnie obiecam robić kroczki szybsze.
Ale teraz muszę odpocząć, pomarzyć,
przecież tyle jeszcze może się wydarzyć.




2016.05.22



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz