niedziela, 7 sierpnia 2016

Półka z filmem.

Pamiętacie? Taka zakładka gościła już na moim blogu. Postanowiłam ją przywrócić i pomiędzy słowa o obejrzanych przeze mnie nowościach, wklejać te, które wierni obserwatorzy mieli już sposobność przeczytać.

Na mojej, domowej półce roi się od przeróżnych filmów, o niektórych zdążyłam już nakreślić parę słów dosyć dawno i które z chęcią sobie, i Wam przypomnę. Klikając w zakładkę Półka z filmem, będziecie mogli przenieść się do moich krótkich recenzji, opisów, a najwłaściwszym słowem będzie słowo odczuć po obejrzeniu filmowej opowieści. 
Zachęcam Was do tej podróży i do wpisywania swoich refleksji i przemyśleń. Otwarta jestem na Wasze propozycje filmowe, które mi polecicie, więc śmiało piszcie jaki film utkwił Wam w pamięci, a być może  on również zagości na mojej półce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz