sobota, 20 maja 2017

Emilia - moja wnusia

W dniu 16.05.2017 na świat przyszła moja kochana wnusia Emilka (3200, 51cm)



Kochane maleństwo, któremu serduszko w brzuchu mamy na chwilę stanęło, jest już bezpieczne, całe i zdrowe i po wielu trudnych chwilach uśmiechnęło się do świata, w którym kochający ją bliscy drżeli i ocierali łzy i nie tylko te ze wzruszenia.



Wczoraj Emilka mogła już zasnąć w swoim łóżeczku, a ja ze spokojem powróciłam do swojego domu, bo od tygodnia pomieszkiwałam z małym Julkiem (bratem Emilki), który czekając na siostrę musiał dzielnie pokonywać tęsknotę za swoją mamą.


Dzisiejsza Emilcia ma już cztery dni i kocham ją całym sercem, które z niepokojem czekało na jej przyjście na świat.

Jak bardzo bliska mi jest moja wnuczka wiem tylko ja i nie tylko ja wiem, że tak bardzo cudowne imię, które dostała od swoich rodziców jest wyjątkowe.






2 komentarze:

  1. Gratuluję wnusi Basiu
    mamie maleństwa i Emilci życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń